Kwaliteit en klachtenregeling 

Als geregistreerd jeugdprofessional en lid van de beroepsvereniging voor professionals in sociaal werk en gecertificeerd vertrouwenspersoon, waarborg ik dat ik voldoe aan de hoge standaarden. 

De wet- en regelgeving zoals de Wtza en Wkkgz zorgen ervoor dat ik als zorgaanbieder transparant en verantwoordelijk handel. Door lid te zijn van het serviceplatform ZZP-er in de zorg, kan ik mijn klanten een veilige en kwalitatieve zorg bieden met een klachtenportaal, klachtenregeling en bescherming van hun privacy.

Jouw feedback is belangrijk
Tevreden of ontevreden? Ik vind het belangrijk dat je tevreden bent over mijn zorg- en dienstverlening. Ik zet mij hiervoor in. Toch kan het gebeuren dat er dingen misgaan of anders lopen dan je had verwacht. Ik hoor graag of je tevreden of ontevreden bent. In het laatste geval wil ik samen met jou naar een oplossing zoeken. In alle gevalen kan je met mij contact opnemen via onderstaande contact knop. Voor het indienen van een klacht kan je ook rechtstreeks contact opnemen met de klachtencommissie.
Ben je tevreden of ontevreden?